YAZLIK ÖRGÜ ÇANTA MODELLERİ


Örgü PAZAR FİLESİ TIĞ İŞİ ÖRGÜ PAZAR FİLESİ & ÇANTASI

Çevre kirliliğine duyarlı ve ekolojik denge için büyük bir tehdit olan poşet kullanımı maalesef ülkemizde had safhada.

Sosyal Kültürü yüksek çevrelerde bu tüketim minimum seviyede tutulmaya çalışılmakta.

Size bir örnek vermem gerekirse DATÇA bu konuda oldukça duyarlıdır.

DATÇA da yaşadığım zaman içerisinde şunu söyleyebilirimki cuma ve cumartesi pazarına gittiğinizde birçok kişinin elinde alışverişleri için bez ÇANTA taşıdıklarını yada FİLEler ile geldiklerini görürsünüz.

Bazen utandığım olurdu :P evde çantamı unuttum pozisyonuyla yüzümü mahsunlaştırıdım Sonra baktım cidden poşet poşet ev poşetten geçilmiyor eeee bende çevreciyim ya ehem ehem böyle bir file ördüm. ama benimki adeta normal kol çantasına döndü ya bu seferde öyle utandım Çok kolay örmesi söyliyim zincir zincir ör gitsin. Crochet String Bag Örgü PAZAR FİLESİBirde böyle çantalar ile gitmekte pek havalı oluyor kıslar hani bak ben bilinçli biriyim havası yani ;) Ya şaka bir yana lütfen hanımlar NAYLON VE NAYLON ÜRÜNLERİ YÜZLERCE YIL DOĞADA YOK OLMUYOR. Geri dönüşüm ayrıştırıcı kültürüde bizler almadık hoş alsakta belediyeler bunları değerlendirmede ne ölçüde başarılı buda ayrı bir tartışma konusu.

Yine büyük kağıt torbalar ve kese kağıtları için kesilen ağaçlarıda düşününce bu seçenekte doğru gelmiyor insana...

Biz birey olarak kendimize düşen kişisel sorumluluğumuzu düşünerek gelecek nesillere temiz bir doğa bırakmak adına bu FİLELERDEN örelim. Ya yağmur olup yağmasakta damla damla birikip göl olalım.

Tığ işi YAZLIK CANTA modeli mandallı TIĞ İŞİ YAZLIK ÇANTA MODELİ ~Mandallı dizayn

Yine yaz ayları için kullanabileceğiniz çok cici bir ÇANTA örgüsü.

Birazda hamarat bir bayan olduğunuzu göstermek için ii bir bahane :P baksanıza çamaşırları astım işim bitti gezmeye çıkıyorum der edasında ;)

Yine söylüyorum kiiiiii böyle crazy~çılgın örgülerinizle kişiliğinizi ve hayata tutunduğunuz o özel bağı herkese göstermeniz çok daha güzel olacaktır.

Aslında şimdi baktımda pek hamarat işi değilde sakar işi gibi göründü şöyle diyelim : ' amma sakar kadın yüksek ısıda çamaşırları yıkamış hepsi çekincede çantasına süs yapmış :D mandal ise çok cici bir detay ne dersiniz örgü melekleriii...........

Plaktan ÇANTA YAPIMIPLAKTAN ÇANTA YAPIMI :

Annelerimizin gençlik zamanından kalmış plaklardan böyle eşsiz güzellikte çanya yapımı için ne dersiniz.

Ben kendi adıma kimsede olmayan örgüleri kullanmayı çok seviyorum.

Çarşı pazarda yada dükkanlarda satılan yüzlerce aynı dizayna sahip modellerdense böyle çılgın modelleri örmek ve kullanmak daha kişiye özel geliyor.

Hiç yorum yok:

My Instagram