Köpekli Çocuk ŞAPKASI ve yapılışı

Köpekli Şapka Örgü Modeli Örgü modelleri ve örgülerim için uzun süredir sizlerle bir paylaşımım olmadı. Bu Şapkayı KAĞAN için 2 kış öncesi örmüştüm. hani 4 parçalı bir Jokerman şapkamız vardıya işte bunuda o şapkanın akabinde örüldü.

Tasarımı tamamen bana ait. Netten esinlendiğim muhakkak olmuştur. Örgü Şapka Modeli için kafa kısmını 2 farklı ipi birbirine karıştırarak 2 katlı yapıp tığla ördüm. Kafasına göre önce tam bir daire şeklinde bir parça ördüm ve sonrasında hiç arttırma yapmadan enseye kadar örmeye devam ettim. Kulakları oldukça kalın bir iple ördüm. 3 nolu tığla ördüm hep. Göz kısmı için lif ipleriyle ince düşmesi için ördüm. Ponponlarla burun ve yanağını yaptıktan sonra turuncu renkli iple dil yaptım. Sap kısmını tunus işi şerti yaparak yaptım.

Bu şapka örneğinden yaklaşık 11 tane arkadaşlarımın çocukları için ördüm. Hatta DATÇA da olay oldu :P dermişim. Bunun Tavşanlı olanlarından da ördüm inanılmaz harika oldu. Birde örmeye başlayıpta ip bitince bitiremediğim tom ve jery çizgi filmindeki tomdan ördüm. Harika oldu ama KAĞAN için artık küçük :P

Örgü modelleri örmek isteyen ören bayan lar için çocuk örgüleri ve çocuk örgü modelleri arayanlar için örgülerim ve KAĞANIN KÖPEKLİ ŞAPKASI.

Kağanın Köpekli ŞAPKASI çocuk Şapkası

Köpekli ŞAPKA örgü modeli Köpekli Şapka el örgüsü tığ işi

Köpekli Şapka Örgü Modeli Çok Değişik erkek çocuk şapkası Crochet my pattern kids hat

Çocuklar için ŞAPKA örnekleri Köpekli ŞAPKA Köpekli Çocuk Şapkası

Köpekli Şapka Örgü Modeli Köpekli Şapkanın Arkadan görünüşü

Kaanın köpekli şapkası Kağanın Köpekli Şapkasının yandan resimi

Köpekli Çocuk Şapkaları Köpekli Şapka ve yapılışı

Köpekli Şapkanın yapılışı Kaan Köpekli şapka

Kaan Köpekli ŞAPKA örneği çocuk örgü modelleri kağanın Köpekli şapkası crochet hats

Hiç yorum yok:

My Instagram