El Örgüsü Bebek Patikleri ve patik yapımı ZUZU bebek patiği örgülerim - Hand knit shoes


ZUZU PATİK & HANDKNİT SHOES

Örgü bebek patiğim değişik olsun diyenlere süper bir örgü örneklerinden. Bu bebeklerinize ve çocuklarınıza zevkle öreceğiniz ve onlarında zevkle giyeceği bir örgü patik modeli
BUDA BENİM
OĞLUMA ÖRDÜĞÜM
VE NERDEYSE ESKİTMEKTE
OLDUĞUMUZ ZUZULAR
BİZ ONU ZUZU
DİYE

SEVİYORUZ.

KULAKLARIYLA MÜTHİŞ DİŞ KAŞIYOR...
YENİ BİR ÇİFT
ÖREC EĞİM
SİZİ NLE

BURDAN PAY LAŞACAĞIM

İŞTE BEBEĞİME YAPTIĞIM ELÖRGÜSÜ BEBEK PATİĞİ DEĞİŞİK BİR ÖRNEK...


Zuzu PATİK; BEBİŞİMİN ZUZULU PATİĞİ.

bunlarda netten fikir aldığım elörgüsü modeller... Ben sayılarını aşağıda yazdığım gibi orjinalinden farklı yapmıştım...Bu arada bebeğim 22 numaraya ayakkabı giyiyor onuda ekliim:) BEN 46 İLMEKLE BAŞLADIM, 66 İLMEĞE KADAR ARTTIRDIM 3.5 NOLU ŞİŞLERLE...
elişleri.

Yün BEBEK ÖRGÜLERİ:

HAndknit patterns for knit.

Hiç yorum yok:

My Instagram