Şimdi :) Bu videoda nerden çıktı diyeceksiniz.

Şimdi bu videoda nerden çıktı diyeceksiniz :) Bu benim oğluşum donları düşük :) Kağan için babası 15 dönüm ağaç dikti. Hep armut :P arada erik falanda var bana kalsa sadece ceviz dik dedim ama dinleyen kim. İLerde bu armutlarla ilgilenebileceğini hiç sanmıyorum. Benim oğlum armutu sevmez :P Bi babası seviyor nedense. Buraya yüklemek zorunda kaldım çünkü you tube kapatılmış. Şimdi dediki o benim için dikmiş :P Pışık hiçte inanmadım alındı nedense :P Neyse kıslar buda arada şenlik olsun. Eşime eee aşkım şimdi seni en az günde 3-5 bin bayan izlicek dedim. Hhehehehe söyleseydin biraz film makyajı yaptırsaydım diyor..... eh armut muhabbetini kurtardık :P Öptüm kıslar hepinizi mutluluklarla dolu günler karşılasın. Eneee birde bu yazım googleda ilk sırada çıkarmış. bak rezilliğe :P ....

Hiç yorum yok:

My Instagram